BonoLand
Prosjektbeskrivelse: Bonolnad – En ny merkevare i mathyllene
Kunden ønsket å utvikle sitt eget brand innen matvareindustrien, og sammen har vi skapt merkevaren Bonolnad. Dette er et unikt brand som allerede har over 20 produkter på markedet, og som skiller seg ut med sin sterke merkevarehistorie.
Merkevarehistorien er inspirert av en kjent eventyrfortelling, der tre magiske frø vokser opp til et enormt tre som rekker helt til himmelen. Der, i toppen av treet, kunne man finne veien til en stor gård eid av en kjempe. Men Bonolnad er et magisk sted – en nabo til denne fantastiske verdenen, hvor alt er litt mer fargerikt, smaksrikt og eventyrlig.
Bonolnad tilbyr et bredt spekter av produkter som appellerer til både små og store, med en historie og et narrativ som bidrar til merkevarens tiltrekningskraft. Målet har vært å bygge en sterk tilknytning til både produktene og fortellingen bak dem, og vi har lagt vekt på å skape en visuell identitet som støtter dette magiske universet.